والیبال ساحلی قهرمانی آسیا| پیروزی تیم جوانان ایران در آخرین گام مقابل قزاقستان دو

17:07 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۴۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ساحلی چهارم ایران که دو بازیکن رده سنی جوانان در آن عضویت دارند، در سومین مسابقه خود موفق به شکست قزاقستان شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین و آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (چهار‌شنبه 25 آبان) با سیزده مسابقه در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری شد.

در یازدهمین مسابقه روز پایانی مرحله گروهی، تیم جوان ایران چهار (مجتبی آرو – مهدی محفوظی) که برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت کرده بود، به مصاف قزاقستان دو (نوردوس آلداش – کریل گورین) رفت.

دو تیم امیدی برای صعود نداشتند و برای کسب رتبه سوم جدول به مصاف هم رفتند و ملی‌پوشان کشورمان دو بر یک به پیروزی رسیدند تا علاوه بر کسب نخستین برد آسیایی خود در این رقابت‌ها سکوی سوم جدول را از آن خود کنند.

ملی‌پوشان جوان ایران در ست نخست 21 بر 13 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 22 بر 20 و 15 بر 9 به پیروزی رسیدند.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم‌های چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) و تایلند دو (پیتهاک تیپجان – پوراوید تائوواتو) در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی در زمین شماره دو به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم قبلا صعودشان به مرحله حذفی قطعی شده بود و تیم چین یک با شکست حریف تایلندی به عنوان صدرنشین گروه F راهی مرحله حذفی شد.

تیم تایلند دو هم که با امتیازهای 21 بر 15 و 22 بر 20 مغلوب شده بود به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *